Hum Design | VIEWFINDR | Concept - Branding - Activatie
641
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-641,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Hum Design

Video & Documentary

Project Team:

Regie, camera & montage – Bastiaan Knol

Assistent-regie – Boyd van Groesen

Opnameleider – Bjorn Sommer

Geluid – Ken Thelosen

Continuiteit – Jan Daniel van der Munnik

 

Figuranten – Joshua van Houten, Nienke Verheul,

Tristan Verweij, Jessica Kraakman en Francien Schoots

Hum Design maakt echte ambachtelijke producten. Daarbij is de BoomBox haar paradepaardje. Deze houten audiospeler wordt volledig met de hand gemaakt en heeft daardoor een unieke uitstraling. Ook het geluid ervan is zeer zuiver, zelfs wanneer de volumeknop volledig is opengedraaid. Kortom, een goed en duurzaam product dat zich prima kan meten met de concurrentie.

Je kunt een fantastisch product maken, maar als je niet weet hoe je dit bij mensen onder de aandacht moet brengen of de capaciteit daar niet voor hebt, wordt het lastig om het te verkopen. Met dit probleem kwam Hum Design bij ons aan.

Bekijk de BoomBox commercial

Bekijk de BoomBox introductievideo

Om meer body te geven aan het verkoopverhaal zijn er twee verschillende video’s ontwikkeld die ieder een eigen aspect uitlichten: de BoomBox en het merk. Onderzoek naar de doelgroep is door Hum Design aan ons geleverd en van daaruit zijn respectievelijk de commercial en mini-documentaire geproduceerd. Zo is de nadruk bij de commercial komen te liggen op het hippe uiterlijk en de mobiliteit van de BoomBox, bij de mini-documentaire werd dit het verhaal achter het merk.