Cupid's Bullets - VIEWFINDR | Concept - Branding - Activatie
543
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-543,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Cupid’s Bullets

Branding & Design

Project Team:

Designer – Roelant van der Munnik

Copywriter – Jan Daniel van der Munnik

Creative Director – Bastiaan Knol

Video – Boyd van Groesen

Op het moment timmert R&B-artiest Cupid’s Bullets hard aan de weg om de wereld te veroveren met zijn muziek. Zo heeft hij in de paar jaar dat hij bezig is een schaarse groep fans opgebouwd, zowel in binnen- als buitenland. Het blijkt dat ondanks dat zijn muziek aanslaat en een geheel eigen sound heeft, het lastig is om op te vallen tussen alle andere artiesten.

Met het op de plank hebben van een clip voor ‘Someone Like U’ besloot Daniël onze hulp in te schakelen. Het werd duidelijk dat Cupid’s Bullets een gezicht nodig heeft. Eentje waarvan bookers zien dat Daniël professioneel achter zijn muziek staat. Eentje die Cupid laat spreken nog voor hij zijn eerste noot heeft gezongen.

Door middel van verschillende gesprekken zijn we achter de kernwaarden van Cupid’s Bullets gekomen en is van daaruit de aankleding voor Cupid’s merk, zoals het logo en de press kit, begonnen. Zo wordt er vanaf nu een consistente kwaliteitsstempel op zijn muziek gedrukt om op te vallen bij het grotere publiek.